Vrácení a výměna zboží

Netrefili jste správnou velikost nebo vám jednoduše zboží nesedlo a chcete ho do 14 dnů vrátit nebo vyměnit? Žádný problém :)

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměna zboží je u nás snadná a rychlá, zboží k výměně zpravidla odesíláme hned následující den poté, co od Vás obdržíme vrácenou zásilku.

Informujte nás emailem na info@hexfit.eu uveďte, za jakou velikost byste chtěli zboží vyměnit. Následně Vám sdělíme postup výměny. 

  • Vyměnit lze zboží pouze za ten samý produkt v jiné velikosti/barvě (nelze například zaslat místo legín sportovní pomůcky apod.)
  • Pokud je Vámi požadovaná velikost k výměně zrovna vyprodaná (není skladem), nemůžeme bohužel požadavku na výměnu vyhovět.
  • Pro zboží zaslané zpět k výměně platí stejná pravidla, jako pro vrácené zboží (pravidla viz níže - oblečení musí mít visačky, být čisté, nenošené atd.)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Můžete využít 14-denní lhůty pro vrácení v souladu s ustanovením §1829 odst. 1 Občanského zákoníku.
 
Náklady na dopravné v případě vrácení zboží hradí vždy kupující.

Postup

  1. informujte nás emailem na info@hexfit.eu o vrácení zboží z konkrétní objednávky
  2. zboží důkladně zabalte a přiložte vytištěnou fakturu a formulář pro vrácení zboží Pokud byl k objednávce poskytnut dárek zdarma, musí být taktéž vrácen.
  3. zboží odešlete zpět Zásilkovnou a uchovejte si doklad o odeslání pro případ ztráty zásilky. Nezapomeňte správně vyplnit náš telefon a email, ať nás může dopravce kontaktovat.

Ke stažení:

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Kam vrátit zásilku? 

Snadné vrácení přes Zásilkovnu

V aplikaci Zásilkovna vyplňte údaje o příjemci a zásilku zaneste na některé z podacích míst.
Údaje pro vrácení přes Zásilkovnu:
HEXFIT. CZ
Kristýna Franková
telefon: 735515640
email: info@hexfit.eu
odběrné místo Zásilkovny: Zákaznické centrum, Denisovo nábřeží 920/12, Plzeň - odkaz na pobočku
 
Zásilky jsou z výdejního místa vyzvedávány 2x týdně, zpravidla v pondělí a ve středu.
 

DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ

  • Zásilku nikdy nezasílejte na adresu sídla (Korunní 2569/108, Praha 10), na této adrese nás dopravce nezastihne a vrátí se zpět jako nepřevzatá.
  • Zboží nezasílejte na dobírku - nebude převzato.
  • Rozbalené spodní prádlo a ponožky nelze z hygienických důvodů vracet, v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU.
  • po uplynutí zákonné lhůty 14 dní není možné zboží vrátit ani vyměnit
  • Spotřebitel nese odpovědnost za vrácení zásilky na správnou pobočku Zásilkovny a správné označení zásilky (jméno příjemce, telefon, email).

Pro vrácení platby musí vrácené zboží splňovat následující:

  • musí mít originální visačky
  • nenošené, neprané
  • nepoškozené
  • čisté (žádné stopy tělesných tekutin, deodorantu, make upu, samoopalovacího krému apod.)
  • nesmí mít neobvyklý zápach (parfém, pot)
  • žádné vlasy, zvířecí chlupy, prach
  • nesmí chybět žádný obsah (např. vycpávky podprsenek)
  • musí být schopno dalšího prodeje
V případě nesplnění některé z uvedených podmínek bude stržena odpovídající částka za navrácení zboží do původního stavu (profesionální čištění, oprava apod.), či částka odpovídající ztrátě prodávajícího, pokud vrátíte zboží ve stavu, kdy nemůže jít opět do prodeje.
 
Právo na možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, čili pokud je na faktuře uvedeno Vaše IČ.
 
V případě jakýchkoliv dotazů ke vrácení zboží nás kontaktujte na info@hexfit.eu